TELEPORADA

111PRZYCHODNIA NUTRIKON realizuje teleporady w godzinach pracy przychodni
pod nr tel. 792 325 000
Aby teleporada była wartościowa, należy się do niej przygotować:
1. Przemyśl wcześniej problemy zdrowotne, które chcesz omówić.
2. Zadbaj by w Twoim zasięgu były dostępne:
a. opakowania leków, które stosujesz,
b. karty informacyjne z dotychczasowego leczenia, np. szpitalnego,
c. wyniki pomiarów wykonywanych w domu, np. ciśnienie, glukoza,
d. dowód osobisty,
e. kartka i długopis.
3. Bądź cierpliwy w oczekiwaniu na teleporadę.
4. Odbierz osobiście telefon od lekarza.
5.Uprzedź lekarza o kłopotach ze słuchem.
6. Prowadź rozmowę w miejscu umożliwiającym wzajemne, dobre słyszenie się.
7. Przekazuj krótkie i konkretne informacje.
Prosimy mieć świadomość, że lekarz podejmie decyzję o Państwa leczeniu i dalszym postępowaniu na podstawie tego co usłyszy przez telefon. W uzasadnionych medycznie sytuacjach lekarz zdecyduje o wizycie pacjenta w placówce.
Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z regulaminem